I don't know why, or when to face the truth.

Aloha finisar!

Jag sitter just nu på datakunskapen och bekantar mig med internet eftersom det vi håller på med just nu är så otroligt tråkigt. Det är inte bara det är datakunskapen är otroligt tråkig, den är dessutom otroligt onödig. Varför bör vi ha en lektion på 1h och 25 minuter till att sitta och skriva av en bok? Vi ungdommar spenderar ju ändå den mesta tiden av vårt liv till att sitta vid datorn (eller stor del av den iallafall), så vi är ju medvetna om det mesta.


Nåja, nu måste jag sluta klaga, tror jag börjar bli lite hungrig faktiskt. Efter denna lektion är det dags för lunch och sedan står idrott som nästa på schemat. Jag hade en supermysig morgon, och vill absolut inte kliva upp, men det var nog dax medtanke på att jag varit sjuk i över 1 vecka, dessutom har jag sovit galet dåligt för att jag har en galen granne som är och härjar och skriker i trapphuset, samt slår i väggarna och beteer dig fullkomligt crazy.


Idag står även jobb på schemat, jag känner mig yr, svag, jag känner att min kropp behöver vila, men det ska jag göra i helgen. Jag ska älska med lördagen och njuta av varje sekund. Jag ska ligga i sängen så länge jag känner för det, äta vad jag vill och bara vara glad över alla de bra saker som finns i min närhet just nu.


Jag och min allra bästa vän i somras! Miss you like hell♥



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0