It's a new life,for me, and I'm feeling good.

Jag har haft en toppenbra helg alltså! Ifredags så vart det en impulsiv utgång med Erik och Samir på Cleo, vilket rockade, sjukt jävla mycket folk och ett helgalet dansgolv. Lördagen bjöd också på partaj, middag med maja på östernspärla och sedan så vart det fest hos mig, egentligen tänkt förfest, men fiskekyrkan levererade dåligt så vi styrde upp saker och ting bättre här.


Idag mår jag riktigt bra, hade en bra fylla, vilket resulterade till att jag slipper söndagsångest, thank god!







I'M STILL A F*CKING ROCKSTAR!


Skrivet av: sara

asså jag förstår inte riktigt hur din piercing sitter? mellan framtänderna eller? skadar inte det enormt på tandroten och tandköttet isf?!

2009-12-02 - 14:51:15
Skrivet av: Anonym

Det är en smiley, den sitter i strängen under överläppen

2009-12-14 - 16:41:10
Blogg: http://thenitrolife.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0