svar på tal:



Anonym
om Everything has change:

Jävla idiot som kommenterar Felices vikt! För helvete! Ge dig människa lilla. Däremot är det omöjligt att ha heltids jobb och gå skola babe. Men du har DELtids jobb och går skola :) Du gör det riktigt bra!


Tack för att du stod upp för mig, tänkte bara slänga in att mitt jobb räknas som ett heltidjobb eftersom jag jobbar helger också. Ett vanligt heltidsjobb är mån-fre. Medans mitt är mån-sön! :)

Update: Då måste jag ha missförstått min chef, för hon uttryckte sig så. Men skitsamma, jag antar att ni har rätt, var inte så bittra när ni kommenterar bara, puss!

Förresten! Jag har räknat mina timmar och fick det till 35, så det är inte långt bort. Mamma sa även att ett heltidsjobb brukar ligga på 37,5, men skitsamma! Tänkte bara tillägga det:)


Skrivet av: Anonym

35 timmar på en vecka eller en månad?

2009-11-17 - 19:21:44

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0