Datakunskap in my heart.

Halloj!

Nu sitter jag på datakunskapen, vilket enligt mig, suger fullkomligt (okej, inga svordommar). Ska försöka vara någorlunda städad i bloggen. Jag ogillar datakunskap helt enkelt, ok?!


Nu på lunchen ska jag och Linn och äta lunch på exotic. Eftersom det som serveras idag är fisk? Euuw. Och sen ska jag hem för att plugga Engelska. Morgondagen kommer bjuda på en kort skoldag, och sen ska jag på hockey med Linn. Vi kanske till och med har VIP biljetter, woho.. Sedan blir det att övernatta i Luleå! SKÖNT. Blir nog en sväng förbi lägenheten imorgon också. Jag ska skruva och försöka undvika och förstöra någonting.


Skrivet av: Anonym

är suger en svordom?

2009-10-22 - 12:19:00

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0