Do you wanna be the one I always know?

Godmorgon!

Jag kan säga att jag är på bättringsvägen, och tack och lov för det. Imorse behövde jag inte ens någon hjälpande hand upp ur sängen, utan jag klarade mig helt själv, stjärna i kanten på det. Dock är matvanorna densamma, men jag funderar på att äta på sunes, röra om rejält i magen. Från vatten till superfet mat. Men det är jag värd efter 3 dagar som vatten"banatare" hoppas ni förstår ironin. Har ju iprincip bara sovit under tiden jag har varit sjuk, men skönt har det varit.


Ikväll jobbar jag från 17-21 och ska försöka skrapa ihop så många extratimmar som möjligt, söndagar och veckordagar, så jag blir rich bitch.


Min hals ser läskig ut. Jag kommer retas mycket nu i bloggen eftersom jag legat i koma så länge!

PÖZZ!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0