friendship!

Har suttit och pratat med Julia ikväll, allt mellan himmel och jord, och om jag skulle beskriva henne med några ord så skulle jag utan tvekan säga, EN FULLKOMLIG TOPPENBRUD! Känns så underbart att byta åsikter med någon som är precis likadan som en själv. Sen har jag kunnat konstaterat utan tvekan att det finns skellefteåbor som beteer sig som fullkomliga idioter i brist av självkänsla, skärp er och kasta inte skit på människor som inte är värd det!

Sedan har även jag och jullan kommit fram till att vi ska gå till världshistorien, hur låtar det folks? tycker själv att det lät som en riktigt bra idé. Om jag ska ge Julia lite beröm, så kan jag säga att allting var hennes idé, klokt av dig stumpan!



TTYL/Your bitch, F

 


Skrivet av: carro

ååh, ja håller verkligen me dig om skellefteåbor,

bor själv i skellefteå och de finns verkligen en massa idioter!

2009-10-10 - 21:21:43
Skrivet av: Anonym

såg inlägget du tog bort, det var fint skrivet.

2009-10-11 - 13:48:33
Skrivet av: Anonym

Idioter finns överallt - oavsett länstillhörighet. Och jag håller med: det borttagna inlägget var väldigt fint skrivet.

2009-10-11 - 13:52:10
Skrivet av: Anonym

herregud,du har ingen aning om vad du skriver om

2009-10-11 - 17:19:08

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0