Lars winnerbäck & Melissa Horn - som jag hade dig förrut.


Du springer aldrig ifatt, när jag väl är där. Jag vill inte tänka framåt, men jag är livrädd att fastna här. Nu kan det vara försent, att säga som det är...
Jag testar nya vägar, som aldrig tycks ta slut. Jag vill ha en sista chans, så jag säger rakt ut, jag vill ha dig nu, som jag hade dig förrut. Jag har försökt att träffa andra, men det är inte så lätt. Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt. Men det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt, och jag vill ha dig nu, som jag hade dig förrut.

Fanfanfan, det skulle vara du!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0