to be with you, just to be with you.

Halloj!

Nu är jag äntligen hemma. Efter skolan så åkte jag och Linn och gymmade i 2 timmar. Känns skönt att ha fått lite ordning på träning så att man kan bli slimmad-sexy-babe-93, hehe. När jag väl var hemma i piteYO så åkte jag och handlade pasta, och andra nödvändigheter.


Bebis lärde sig en ny sak på miniräknaren idag, nämligen..

.. nämligen att stava babybyxa på miniräknare, duktig phlikka! haha

sötjävlaunge

inpuls

TTYL


Skrivet av: linn

typ sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhär snygg vart jag på bilderna. Imorgon ska du få smisk;)

2009-10-12 - 19:32:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0