Be proud

Jag valde att ta bort föregående inlägg. För att ingen, ingen, ska få mig att behöva skämmas över det innehåll jag utelämnar i min blogg. Jag tänker inte sjunka lägre än vad denna människa precis gjort i mina ögon.

Det handlar om att jag tog bort det för att jag är stolt över mig själv, vilket denna människa uppenbarligen inte är. Eftersom hon står så ostabilt på denna jord och försöker göra sig rolig på andra bekostnad. Men åter till ämnet:

Komplex.

Har du någonsin kollat dig i spegeln och varit missnöjd över hur någonting ser ut? Men kom ihåg och tänk på när du kollar dig i spegeln och ser någonting du är missnöjd över, att det är hela du som blir till den fina människa du är.

Om jag varje dag skulle gå och grubbla över saker och ting som kanske inte är pefekt på mig, så skulle jag bli en person med en ganska så negativ inställning till livet. Att vara nöjd med sig själv gör så himla mycket. Att berömma sig själv när man står framför spegeln, gör så himla mycket. Förrut tänkte jag inte alls såhär, och jag märker hur jag växt som människa, hur jag blivit en mycket gladare människa med mera positivt tänk till livet och det mesta omkring mig.

Glöm aldrig att du är fin hur du än ser ut!




Skrivet av: Anonym

Vem är det som är omogen? Vem var de som var dum med vem egentligen? jo DU! Fyfan vad lågt du sjönk. DUBBERLMORAL säger jag då bara! du är så jävla patetisk.

2009-09-18 - 14:58:54
Skrivet av: Anonym

väx ner

2009-09-20 - 15:32:23

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0