Nu måste vi dra, ja vi syns väl någon dag.

Tänkte ta en liten update om de dagar ni missat.

Torsdag:

Jag åkte hem med Amanda till boden efter skolan. Vi gick och mötte upp Angelica och lunchade/åt middag på en underbar kinarestaurang. Efter det gick vi förbi hanssons och tog oss varsin latté. Sedan avslutades kvällen med en sväng på coop, besök av david och jim och sedan somnade vi.


Amanda och Angelica, sötisar.




Fredag:

Så vaknade jag och mandis kring åtta tiden. Vi åkte till skolan för att ha 2 lektioner. Sedan åkte jag och josse hem till piteå för att packa till kvällen. Och sedan började mysteriet..

Dagens outfit;









Lördag:

Åkte buss hem till boden. Eller hem och hem, mitt nurvarande hem iallafall ;) Blev upphämtad av L och A, åkte förbi angelica och hämtade våra saker, sedan blev det en tripp förbi kioskpiraten.


Ja, jag äter onyttigt, men jag gillarE. Haha!

TTYL BITCHES!


Skrivet av: ellen

Vart i boden bor du?:b

2009-09-12 - 17:33:04
Blogg: http://eellenstina.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vars har du köpt väskan? riktigt snygg:)

2009-09-13 - 11:14:36

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0