pepparkaka

Hej!

Nu är jag hemma från solariumet. Färg fick jag och känner mig definitivt fräschare efter en 20minutare. Tror jag ska börja att sola någon gång i veckan här framöver, så brännan håller i sig.

Dagens outfit:



jag lånade adams hatt idag, kände mig ruskigt cool i den.




TTYL


Skrivet av: Anonym

ska du börja visa dagens underkläder nu oxå elr? :)

2009-09-28 - 19:50:26
Skrivet av: Anonym

vad är meningen med att visa magen, fittan och låren ?

2009-09-28 - 20:48:11
Skrivet av: Anonym

snacka om att passera gränsen.

2009-09-28 - 21:42:38
Skrivet av: Stina

Ibland är jag glad att min mamma till åklagare har predikat sönder mig ang. uppladdning utav bilder.

2009-09-28 - 22:50:15
Blogg: http://stinalindstrom.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vill du beställa kläder/skor med mig från USA? hör av dig, du har ju mitt IP nummer!



-haha folk ser då verkligen bilder från olika synvinklar, tydligen är det ju helt okej med sådana bilder när man ligger på stranden eller hemma på gräsmattan och solar men inte i ett solrium?

2009-09-30 - 14:35:44
Skrivet av: Anonym

Vill du beställa kläder/skor med mig från USA? hör av dig, du har ju mitt IP nummer!



-haha folk ser då verkligen bilder från olika synvinklar, tydligen är det ju helt okej med sådana bilder när man ligger på stranden eller hemma på gräsmattan och solar men inte i ett solrium?

2009-09-30 - 14:36:37
Skrivet av: emm

du vet ju redan att jag läser, så jag kan lika bra kommentera ;) dom som skriver är så grymt avundsjuka, så pinsamt att ens skriva dit en kommentar och kommentera bilder om att "du" gör fel. Ni kunde inte bry er mera!

2009-10-05 - 17:16:55
Blogg: http://deniceochemmelie.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0