The minor fall and the major lift.

Hej!
Vad gör jag vaken nu? Jag är trött, så egentligen borde jag sova. Jag tänker, alldeles för mycket. Inte om någonting speciellt egentligen, utan om allt mellan himmel och jord. Jag gillar att filosofera såhär på nattkvisten, det känns skönt, lite som en befrielse. Men nu ska jag tända ljus och sedan lägga mig ner och somna in i en djup, skönhetssömn.













Mrs. Black and white says goodnight now!

TTYL

Skrivet av: spelar ändå ingen roll

jag vill verkligen beundra dig.

jag ser upp till dig faktiskt.

du verkar supersnäll, mogen och ditt tänkande&tyckande om saker och ting är bara så tummen upp.

om man jämför från när du gick i nian och nu, så är det stor skilldnad. eller, jag tror då det.

känner dig ju inte.

men du verkar ha blivit så mogen sen dess!

det var nog det jag ville skriva.

ta hand om dig tjejen! :)

2009-09-13 - 04:24:40
Skrivet av: Lina S

varför posar du meden cider mitt i natten?:P

2009-09-13 - 12:11:20
Skrivet av: Anonym

orka posa som kenza

2009-09-14 - 00:40:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0