Du vill att jag ska älska med nån som bara älskar sitt.

Hej alla fina!

Jag ligger fortfarande i sängen, även fast det var ett bra tag sedan jag vaknade. Har riktigt ont i huvudet och i ryggen, give me som massage please? Jag får helt enkelt be mamma smörja in mig med lite zoon ikväll. Hade bara tänkt ligga och njuta av det fina vädret i sängen ett tag till. Har öppnat fönstret och dragit upp persiennerna. Så nu har jag perfekt view.

Jag känner att sommaren är påväg, och jag kan inte annat än att älska det. Har ju trotsallt börja bygga upp min sommargarderob. Nu är det som återstår att välja mellan, ett jobb i stockholm, eller ett jobb i piteå?




Jag tackar gudarna för att våran balkong har solsidan! Love it.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0