Fiesta!

Jag hade en toppenkväll igår, massor med alkohol, god mat. Sköna människor, kareoke, dans och en massa galenskaper. Ikväll ska vi spåra ut ännu mer. Jag ska umgås med mina kära lulebor.

Ps. sa jag att jag började min morgon med en singha och tårta? Haha! världens bästa frukost som avrundades med en vårrulle.


Skrivet av: amelia

oh din blogg som e så bra , ladda upp inlägg lite mer :)

2010-04-02 - 23:38:51
Skrivet av: julia

jaa, jag säger samma sak.

Jag ser upp till idg och din blogg så ladda upp mer inlägg och ändra header , fär du har haft den ett tag nu :)

2010-04-03 - 22:34:29

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0