I like that!

Hej mina fina bloggläsare!

Jag kom hem för ett tag sedan. Har varit förbi på stan, druckit en latte på röda lyktan, sen efter det så åkte vi förbi mormor och hämtade lite saker. Efter att vi varit dära så kom M och hämtade oss, också åkte vi och köpte middag på pentryt, mumsigt.










"Vita rummet" hemma hos mormor

Mamma och Moster Lotta när de var yngre. Mamma till vänster och moster till höger.

Dagens middag, 4 små rätter, delicious!

Adios!

Skrivet av: Sarah

Men ULLIS- mumsich :)

2010-04-12 - 22:45:20
Skrivet av: lEmmal

Hhihi, fasen vad du och Emelie är lik Ullis! Det visste jag ju redan, men på den bilden var det ju nästan skrämmande likt ;)

2010-04-13 - 09:40:03
Blogg: http://www.lemmal.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0