I rule this blog!

Jag hittade precis en blogg som skrivit om mig. ovanligt? nej.. faktiskt inte. Förr blev jag mest förvånad över hur folk orkade lägga ner tid på att göra parodibloggar och you name it. Men nu känner jag mig van, det rör mig inte i ryggen faktiskt.


Skrivet av: JM-grannen

Tja, sådana personer som inte har bättre omdöme än att bara driva med andra (pga de själva inte är tillräckligt välhängda för att kunna imponera på sin omgivning) är det i grund och botten lite synd om, för de BLIR aldrig smartare än vad de är nu.

2010-04-26 - 13:24:12
Skrivet av: anisa

vad menas me TTYL?

2010-04-26 - 14:27:46

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0