It's not a silly little moment.

Hejsan!

Nu är jag hemma hos pappa igen. Har spenderat min kväll med emmy, vi har käkat och sedan pratat en massa. Börjar känna mig lite sjuk, har ont i huvudet och fryser. Till middag idag så åt jag och pappa mat från max, det satt som smäck i magen. Var ett ruskigt bra tag sedan jag åt där faktiskt, eller det är vad de känns som iallafall.







Puss och kram!


Skrivet av: anna

hejhej! jag skulle vilja ha kontakt med dig ang. lägenhet i luleå. Jag går andra året på mode och design i luleå och har hört att du bott ute på malmudden i en lägenhet uthyrd i andra hand. skulle gärna vilja få kontakt med den personen som hyr ut den lägenheten och undrar om du har några kontaktuppgifter som jag kan använda mig av?



MVH Anna :)

2010-04-26 - 22:48:10

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0