Jordin sparks!

Nu är jag klar med städningen och ska därför belöna mig själv med en tripp till solarieöarna, I need some color. Jag satt och kollade på bilder från förra vintern, fuck vilken bränna jag hade då.








Min fina tavla som jag fick av min bästis då jag fyllde 16.

vacker view, not.

Skräp fanns det definitivt gott om! Men nu skiner mitt rum och luktar rengöringsmedel, precis som jag gillar det!

Skrivet av: Anonym

ooh , vad mysigt ditt rum ser ut att vara !! Skulle nästan kunna bo där haha :) Din blogg är den bästa , du lägger upp inlägg hela tiden vilket jag och alla gillar !!!! Du är som en stor bloggfare du kommer lyckas i livet med din blogg <3:)

2010-04-19 - 21:01:04

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0