Pedantiska dam!

Godnatt för mig nu!

Tänkte bara upplysa er om att jag städat tills nu. Jag är så sjukt pedantisk, och kan inte sova om det är stökigt i mitt rum. Så nu är det rent och fint, precis som jag gillar det. Men det lär ju bli lika stökigt om bara någon dag. Jag är duktig på att stöka ner, men ännu bättre på att städa upp. Nåja! Nu måste jag avrunda, ska upp tidigt och jobba imorgon :)


Har radat upp mina favoritskor i fönstret. Dock ska de in i min walk in closet sen.



Dock är det fortfarande lite stökigt på mitt sminkbord. Men det fixar jag fort när jag får tid.

Puss och godnatt!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0