Solarieöarna

Nu har jag precis kommit hem från en 25-minutrare på solana center. Det var jätteskönt och behövdes verkligen. Jag solade med olja denna gång, vilket ökar effekten, tacka gudarna för solarium!


Skrivet av: anonym

jag har några frågor som jag gärna vill att du svarar på. 1. vilken är din favoritlåt? 2. när ska du flytta till stockholm? och vad ska du gå? 3. vad tycker du om piteå och människorna som bor i piteå?

2010-04-19 - 22:12:23
Skrivet av: Anonym

dock e de farligt med solarium, jag e alltid lite orolig att ja ska få cancer när jag solar , vad känner du om de?

2010-04-19 - 22:36:58

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0