Solarium

Har precis kommit hem. Tog en 20-minutrare på solarieöarna, och sedan var jag förbi sarah och lånade hennes kamera till resan, tacktacktack för det! :) nu kommer ni får se mycket fina bilder. Och sen finns det mycket fina bilder att spara :)




Innan jag solade.





Puss och kram!

Skrivet av: lara

oh vad söt du är ! & vad jag älskar mest med din blogg är att man alltid vet att du kmr svara på ens frågor så man inte behöver gå omkring och undra dag och natt , natt och dag! Men givetvis inläggen är roliga och när du berättar dina dagar. Du är sjukt fin :)

2010-04-27 - 20:42:05

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0