Technologic

Godmorgon kära bloggläsare!

Jag är inte på världens bästa humör idag kan jag säga. Kan väl bero på gårdagen som slutade helt fel, vilket resulterade till ångest idag.. jag hatar ångest.

Men jag var hemma typ 5-6 imorse. Fick skjuts hem av robert och en sovandes Elin, tack så mycket! =)

Men jag hade kul, drack cosmopolitans, det var tänkt att jag skulle ta hand om en vän igår, men hon ville hellre gå ut, så det fick bli så. Jag dansade, träffade folk från mina tidigare fester, drack goda drinkar och käkade kebab, vilket satt som smäck efter att man dansat flera timmar i klackar. Därimot har jag funderat på att uppfinna något sjukt smart, alkolås på telefonen? Why do I don't have that? Kön till cleo kändes som flera hundra meter lång, det var så sjukt mycket folk igår. Tack och lov så stod vi på vip-listan och slapp köa i flera timmar!


Johan gav mig en bra idé att fota min garderobslapp eftersom jag jämt tappar bort den.

Galet mycket folk.



Robin och hans vänner. Jag och namn alltså..

Tackar för god öl!

Robin och någon tjej.

Hemgång.

Tack för en jävligt awesome kväll!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0