We can't talk, things over a little time. Promise me, you wont stand by the line.

Jag funderar på att koka ihop lite middag, eller vänta tills padre kommer och hämtar mig, så att jag får åka och köpa någonting. Känner mig alldeles för lat för att laga mat, sen har jag ju inte så stora kunskaper inom varmkök heller, hehe.


Jag måste verkligen prata med mina tjejer om vad vi ska laga för mat på valborg. Vi hade planerat en 3 rätters, men nu gäller det bara att fastställa schemat så att vi får åka och handla någon gång. Jag är en sådan person som ska göra saker och ting direkt, har alldeles för dåligt tålamod för att orka vänta, haha!


Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0