I know that well be just fine. 'Cause shes got your eyes, and that crooked smile of mine. So they'll always be you and I.

Godmorgon folk!

Jag har en aning bråttom faktiskt. Att snooza på morgonen är inte så lyckat om man heter Felice Jakobsson. Men jag är på superduper humör, så det glädjer mig att kunna gå till jobbet med ett leende. Gårdagen var bara en släng av hormoner, gosh.





Vi hörs ikväll! Puss

Skrivet av: Emma

hej, det är jag som har beställt spetsklänningen och en tröja. jag har skrivit till dej på din mail. Ifall du inte har hunnit läsa den så undrar ja bara hur mycket ja ska skicka (200 för kläderna) men hur myckat ska du ha för farkten? :) Kram

2010-08-11 - 17:24:57

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0