Sista minuten!

Jag och min favorittjej har pratat om att åka utomland för lite rehab. Vet ni något bra ställe som är varmt just nu? Inget förslag är dumt. Men det ska vara inom boxen, party, varmt, shopping och ******(?) haha..




Skrivet av: Victoriahjorth - [fotoblogg]

åk till alanya i turkiet & far till hotell Fougeré, ni kommer bli 10000% nöjda!

2010-08-03 - 21:05:26
Blogg: http://victoriahjorth.blogg.se/
Skrivet av: Anna

Åk till Faliraki på Rhodos - bra party och mycket värme (kanske liiite för varmt men man står ut :)) Annars Teneriffa och bo i typ Playa de las americas och partygatan där heter Veronicas.. Jag har bara varit där under lågsäsong men de var nog mycket drag då.. Kan bara tänka mig hur de skulle vara nu..

2010-08-04 - 10:43:16
Skrivet av: Anonym

faliraki, rhodos!

2010-08-05 - 20:48:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0