I gotta go my own way.

Julafton är över och kvällen har varit bra. Inte som vanligt men ändå bra. Jag hade kunnat njuta av den mer om vissa saker inte vore så komplicerade. Anyway! Jag känner på mig att det kommer bli en 3e sömnlös natt. Mardrömmarna och stressen har kommit tillbaka så inatt är det jag och Blondinbellas bok "ego boost".

Idag behöver jag all boost jag kan få. Vid midnatt så tar jag ett av mitt hittills viktiga beslut. Jag tänker även fila på löften inför nyår 2011, i'm gonna make it epic.

Funderar även på vad jag ska göra framöver med framtiden, om jag ska börja plugga eller om jag ska åka till väst indien. You'll see.




Fina farmor.



Skrivet av: Anonym

Jag vet att det inte är lätt, allt annat känns mer lockande än skola. Men jag tycker helt ärligt att du ska ta dig igenom den så du får gymnasiebehörigheten. Just denna behörighet är viktigare än vad man tror senare i livet. Resa, de har du ju hela livet på dig senare, och resa kan du ju göra under sommarlovet. Du hinner. Men som sagt, jag tycker du ska läsa upp din gymnasiebehörighet, och gör det på rätt linje som du inte lessnar på. Ta en linje som enbart känns kul, och välj inte utefter vad som ger bäst behörighet osv. De löser sig. Min erfarenhet av dem som inte gått gymnasiet är inte så bra, till en början gick de bra; dom hade jobb osv. Men nu står dom still. Dom har missat en viktig bit i deras liv, som deras vänner har gått igenom. Jag säger inte att man inte kan lyckas utan skolan, men givetvis är det en fördel. Finns inga nackdelar.



Bit ihop, ta dig igenom skolan. Jobba extra, och ta skolan med en klackspark! Du klarar de, de vet jag :(

2010-12-25 - 12:41:36
Skrivet av: Anonym

*:)

2010-12-25 - 12:43:43
Skrivet av: moa

måste bara få fråga en sak.

Är det där Max som håller i en hockeyklubba och tim som håller en blå påse? :) kram

2010-12-27 - 16:37:16
Skrivet av: moa

oj glömde skriva vem det var från, haha ;)

2010-12-27 - 22:58:41
Blogg: http://moaedin.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0