Light up the street

Åh! Nu närmar sig julafton. Den bästa dagen på hela året, eller det brukade vara det iallafall.

Dock har jag en tendens att börja känna mig lite sentimental under juletider. När saker och ting har sett likadant ut i 16 år så känns det konstigt att behöva omstrukturera alla traditioner, det som brukade vara vad jag såg fram emot hela året. Nu fasar jag mest inför den 24e december. Jag vill inte bli besviken, inte på julafton.

Anyway! Så ska vi fira lilla-julafton idag. Och som tur är så håller vi fortfarande denna tradition vid liv. Vi ska fira denna vinterkväll med familjen Nordin.









Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0