The devil wears prada.

Hej bloggen!

Min man är en sjukling, och ni vet ju hur det är när killar blir det minsta förkylda, dom tror att dom är döende. Så jag ska ta hand om honom, kanske lite massage skulle passa? Min belöning är att välja film, så jag valde "Djävulen bär prada".





Skrivet av: sara

Hej kan bara säga att jag älskar din blogg! undrade om du går gymnasiet eller om du redan tagit studenten? vad gick du isf? :)

2010-12-14 - 11:56:43
Skrivet av: Lisette Andersson

Hej!

Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.

Med vänliga hälsningar,

Lisette

2010-12-14 - 14:16:51

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0