Mysig kväll!

Jag har haft en jättetrevlig och mysig kväll på challenge. Vi åt och kollade på hockeymatchen mellan Luleå-modo. Självklart tog luleå hem vinsten, bra för mig att jag hejjade på dom då. Jag åt iallafall BBQ ribbs, vilket var alldeles utsökt. Och till detta tog jag pepparsås och potatisgratäng. Jag är nog ändå en "äta-ute-tjej". Det är roligare och enklare att äta ute, alla borde göra det oftare.






Den avstängda avdelningen som egentligen är dansgolv och etc på helgerna.








ADIOS!


Skrivet av: Anonym

vart är linnet köpt?

2010-02-04 - 22:33:56
Skrivet av: Fredrik

Du ser ut att komma direkt ifrån gossip girl-serien ;)

2010-02-05 - 16:14:09
Blogg: http://fredrikolofsson.blogg.se/
Skrivet av: felicia M

ååh va vaker du ör ^^

2010-02-05 - 18:15:18
Skrivet av: i

SÅ FIN DU VAR I HÅRET !

2010-02-07 - 10:37:57
Blogg: http://lindblomida.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0