I know a girl, who's obsessed with a guy.

Hej alla fina!

Det är så otroligt skönt att äntligen få vara hemma. Det har varit en ganska så hektisk dag och direkt efter jobbet så åkte jag hem till mina kusiner. Där har de mindre barnen arbetat sönder min hjärna med alla frågor och etc, så nu är jag fullkomligt utmattad, men ibland måste man bara älska dom.

Jag sitter i ansiktsmask nu, försöker coola ner och ska strax lägga mig för att se en film. Kommer även svara på era frågor som jag fått i tidigare inlägg innan det är dags för att sova. Imorgon jobbar jag mellan 15.00-21.00, sedan kanske det blir trästocks, vi får se hur jag känner för det impulsiva imorgon, men känner ni mig rätt så sitter jag nog på en buss direkt efter jobbet.



Puss!

Skrivet av: elin

Ansiktsmask är skönt :)

2010-07-28 - 16:55:20
Blogg: http://woodhacker.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0