This is the hardest story i've ever told.

Hejsan allihopa!

Nu är jag hemma. Det har hänt mycket under tiden som jag varit "borta" från bloggen. Saker jag kan dela med mig av, och saker jag väljer att hålla utanför.

Idag har jag iallafall jobbat, gårdagen var superkul, och jag hade med mig min vän måtta. Nu hade jag tänkt städa upp i mitt rum, har inte packat upp väskan sen jag kom hem från stockholm (typiskt mig). Har även shoppat, så jag tänkte visa er mina inköp, och sedan rensa ut min garderob eftersom den är överfull, heh..

Här kommer iallafall bilder från gårdagen.




Mina fina bästisar.



Madde njuter(?), heh.

Kisses.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0