I wanna be a billionaire so fucking bad.

Aloha!

Solen skiner, humöret är på topp. Jag ska ta mig en sväng förbi stan. Har ett enormt sug efter shopping, dans, sång och bara sprudla runt som en liten sommarglad flicka. Dagen blev ännu bättre då jag insåg att vi hade kalasglassar i frysen, KALASBRA! Haha.

Har hittat en ny favoritlåt - Travie McCoy - Billionaire, dock är den acustiska versionen tusen gånger bättre. Lite mer mys-fest-sommar-låt-det-gungar.. heh.








Väldigt casual. Har shorts under, så don't worry. Ingen show-dancing idag inte.

Jag hade helst velat ha en ring på varje finger, ring-penetration, gotta love it.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0