sailor

Usch, fy och blä!

Min mage är i total kaos och jag önskar bara att allting ska gå över. Inatt så drabbades jag av en kraftig magkatarr som gjorde att jag helt ärligt ville dö för stunden.

Jag har varit vaken i 2 timmar och nu är min kropp helt utmattad igen. Jag känner mig deprimerad och felplacerad just nu.

Godnatt!


Skrivet av: Anonym

Regelbundna mattider mattider brukar vara en hjälp mot magkatarr.. och att man äter frukost, lunch, middag och mellanmål, och inte hoppar över något mål för då blir magen alldeles tokig! Det har jag erfarenhet ifrån.. Hoppas du mår bättre nu!

2010-06-07 - 17:11:38

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0