To the moon and back.

Hallå!

Det blev ingen lång vistelse i centrum. Jag strosade mest omkring, hälsade på folk, log och åt glass. Jag kan inte annat än att älska detta väder. Jag har även varit och kollat på tyg åt min blivande klänning som jag ska sy till midsommar. Det blir ett 24h projekt, så jag undrar hur det ska gå. Tror den kommer bli helt fantastisk om jag ska vara ärlig. Men jag avslöjar ingenting ännu, ni får se resultatet sen (bara om den blir bra dock, heh).

Nu hade jag tänkt börja packa. Jag har smidit lite planer och sover nämligen borta ikväll, och inte hos vem som helst direkt. Detta har varit enormt efterlängtat, lite nostalgi över det hela.

P.S Jag glömde att nämna att jag fullkomligt älskade flygplans frukosten. Nybakat bröd och en massa andra godsaker. Man kanske får börja flyga oftare för frukostens skull? haha.






Äntligen får vi se lite grönt i piteå-trakterna.

PUSS!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0