Vart har du tagit vägen?

Hola bloggen!

Jag vet att min uppdatering har varit riktigt usel, och egentligen så har jag väl ingen bra ursäkt, bara prioriterat annat före det. Jag har spenderat mycket tid med min fina man, ätit goda middagar på restaurang, festat, shoppat och sovit alldeles för länge. Jag är fortfarande kvar i stockholm och hur länge jag stannat återstår att se.

Jag börjar iallafall inte jobba förens efter midsommar så jag kan stanna tills dess, om han vill ha mig så länge (klart han vill), haha.

Iallafall så har vi precis varit och handlat mat och vin. Vi gör fläskfilé och annat gott. Efter middagen så ska vi gå ner till stranden, sätta oss på en filt och dricka vin. Han är så fin min prins, det ska alla veta.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0