Volleyboll och sunes

Min kväll har varit alldeles perfekt. Först åkte jag förbi strömabacka där två av mina favorit tjejer satt bänkade och kollade på volleyboll. När solen gick i moln så åkte vi och handlade, ringde ihop ett gäng som sedan kom och spelade volleyboll med oss på norrstrand.

Jag kan väl inte säga att någon av oss var speciellt bra, men kul hade vi och många skratt blev det. Även lite sandbrottning mellan mig och emmy. När vi spelat klart så kurrade våra magar, därför åkte jag och min fina bästis och käkade på sunes.

Nu är jag hemma, ska avnjuta en varm dusch och sedan krypa ner i sängen.









Puss


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0