We still be a family, even if it's not you and me.

Godkväll kära läsare!

Det blev ingen update i morse för att jag försov mig och vaknade av att bow ringde mig. Satans mobil! Den har valt att gå en annan väg nu verkar det som. Nåja! Dagen idag har gått förvånansvärt snabbt och det har inte varit så mycket folk, vilket har varit ganska skönt faktikst medtanke på den stressiga veckan som varit, både utanför jobbet och på jobbet.

Nu hade jag tänkt ta mig en dusch och sedan hoppa i några myskläder. Jag hade bara tänkt vara tråkig och ta det lugn ikväll eftersom jag börjar kl.12 imorgon, vilket betyder att jag måste kliva upp 11. Oavsett om jag festar eller inte så är det lika kämpigt att kliva upp, dom kallar mig den döde björnen. Jag kan sova 16 timmar i sträck oavsett gårdagen business.


efter buffén idag så var jag sjukt hungrig, hihi.








Puss!

Skrivet av: minna

vad heter stället du jobbar på och vart ligger det? :)

2010-06-05 - 01:44:38

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0