All eyes on me.



Jag avskyr "No-lifers". De människor som klagar på andras utseende, andras sätt att sminka sig, eller överhuvudtaget människor som hittar fel på andra som de kommenterar om. För det första så är det individuellt hur man vill se ut, och ingen människa har rätt att kommentera att det är fel eller rätt, för trivs man med sig själv så behöver man inte kommentera andra.

Jag har fått ett flertal kommentarer om människor som påpekar att jag kommer väga 200kg snart eftersom jag äter ute mycket. Turligt nog har jag bra ämnesomsättning och kommer nog aldrig väga över 60kg (om jag nu inte bli gravid i framtiden). Jag är så less på att de människor som klankar ner på andra inte tar sig en ordentlig titt i spegeln innan dom kommenterar andras fel och brister. För ingen människa är perfekt, och kommer aldrig vara det heller. Alla människor är olika, acceptera det och sköt era egna liv förtusan!

Hoppas jag fick fram min åsikt till de trögsynta människorna som verkar tro att det är okej att kasta skit på andra utan anledning. Men som jag sagt många gånger förr, det man gjort mot andra, slår tillbaka på en själv i slutändan. Så nu fick ni kängan, right back IN YOUR FACE!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0