Awesomeness

Jag höll mitt motto om gårdagen! Jag drack mig redlös och festade utan gränser. Jag kände mig så underbart fri och lycklig igår. Det var fullt hus, vi kraschade stället, bytte saliv, det enda vi inte gjorde var att vakna upp någon annanstans än hemma. Eller ja, vissa gjorde. Det sov över 4 killar med mig och annika. (Inte i samma säng dock, jag bäddade om dom så fint i soffan) haha.

Imorse så låg jag och Robin bara och pratade efter att Annika åkt. Vi tog oss sedan en promenad mot skurholmen för att käka lite pizza på en italiensk restaurang, det var svingott faktiskt. Sedan åkte vi hem till honom, såg lite new moon, och nu är jag hära, hemma i piteå. Jag har hunnit duscha, bädda ner mig sängen, ställt fram chipsskålen och laddat upp med OTH.

Jag hade sjukt kul iallafall. Lägenheten var full av glada och trevliga människor. Luleå! I will be back.











Köket var fullt med människor, folk stod till och med i hallen där ett tag, haha.

PS. Jag nattbadade också, it was fuuuun.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0