Diamonds

Hej allihopa!

Vet ni en sak? Jag hittade just ett halsband som jag fick av ett av mina ex.pojkvänner i 6an. Det är en fint silver halsband i äkta silver. Hade helt och hållet glömt bort att jag hade det. Jag är inte någon som gillar att bära fina smycken, bara då det är någonting speciellt. Men tanken av att jag fortfarande hade kvar det gjorde mig glad.





Har ni kvar någonting från en ex. pojkvän/flickvän?


Skrivet av: Anonym

Jo, dåligt samvete :-S

2010-03-22 - 21:38:11
Skrivet av: alexandra s

Jag har ett sånt där armband, dom är ju jättedyra typ :S hur fan kan han ha haft råd med ett sånt?! :O haha =)



Har kvar ett Tomas Sabo armband med en berlock med ett A på. Fick det av mitt ex i julklapp förra julen. Väldigt fint, har nästan alltid på mig det.

2010-03-22 - 21:39:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0