Give me one reason to stay.

Vet ni vad jag insåg idag? Att jag gör saker som får mig att vilja flytta. Ett dåligt sätt att pusha sig själv hade jag nog kallat det.

Att göra saker som skapar ångest, skapar hat mot staden man bor i. Jag vill bara hitta motivationen till att vara tillfredställd med dagsläget och vara nöjd med allt runt omkring. Men jag är inte nöjd, långt ifrån. Jag söker någonting okänt, någonting jag inte kan hitta här, någonting som gömmer sig i en storstad.


Skrivet av: Anonym

Självklart flyttar du hit ner!

2010-03-22 - 12:25:55
Blogg: http://deniceochemmelie.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0