I am going down, down, down.

Emelie sis ([email protected]) om My dear rose.:
Huvva va orättvist, jag vill ha sunes i gbg=)
Dags att komma hem då måntro?


emmy om
Dagens shopping:
Du hade inte kunnat hitta en fulare bild på mig? ;)
Det hade jag säkert kunnat, men jag tycker att den var charmig!;)


 
emma:) om The past is still the past.:
bra skrivet! :)
jag undrar om du skulle kunna lägga upp en "time line" på din blogg. De vill säga en massa bilder från år till år. Från liten till den du vuxit upp till idag! de är alltid kul att se:) gillar din blogg!
kram.

Det hade jag säkert kunnat göra, bara jag hittar lite bilder. Men det får bli senare, håll dig uppdaterad så ska det nog slinka in någon sådan :)


Anonym om
Dagens shopping:
Finns de någon möjlighet att få reda på vart tjejen på bild nr 2 har köpt sin skjorta? har letat efter en speciell typ av blårutig skjorta ett bra tag nu och den där ser ungefär ut som jag hade tänkt mig :)
Jag har faktiskt ingen aning. Kommer ihåg att jag frågat henne när vi var och fikade och hon hade fått den av någon hon känner, så den finns nog tyvärr inte ute i butik :(


jenny
om city:
vars har du köpt det där halsbandet? :) super fint!
Jag har fått det av min farmor faktiskt, haha! :-)



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0