Rättigheter

Att stå för sig själv och sina egna rättigheter tycker jag är oerhört viktigt. Även om saker och ting inte jämt hanteras med mognad så gör man det för att man vill stå upp för sig själv och visa vad som är rätt och vad som är fel. Jag säger inte att jag jämt hanterar motgångarna i livet perfekt, men när man blir uthängd på något sätt så gör man ibland av frustration otänkta saker.


Jag har inga förutfattade meningar om mäniskor jag inte känner, och nu har jag bestämt mig för att hädan efter inte lägga ner tid på människor som skriver stötande saker om mig, till mig, eller gör saker för att såra och kränka mig. Det är synd att vi lever i en sådan livlös stad att det enda samtalsämnet vi har är att snacka skit och att hitta på skitsnack om andra.


Alla männsikor har egna rättigheter, och det innefattar att man ska få vara precis den man vill vara, utan några som helst konsekvenser så länge man respekterar andra människor.


Det var ord, rakt från hjärtat!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0