Röd - katt

Helgens elände måste nog ändå varit min "sista-minuten-alkohol" det blev en redcat för moi. Visst det var jävligt äckligt, men vilken underbar fylla jag fick. Jisses! jag kom på mig själv nyss vilket löjligt inlägg det här blir, nåja. Det betyder inte att jag uppmanar någon till att dricka alkohol (?)




Skrivet av: Anonym

Fin blogg du har :)

kolla gärna in min populära och omtyckta killblogg.

finns garanterat något du gillar där.

egenskrivna dikter är bara en sak att nämna.



Mvh: Beloni, där text blir till verklighet

2010-03-29 - 18:00:18
Blogg: http://beloni.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0