Welcome to my closet..

Har precis blivit klar med mina walk in closet. Den är inte riktigt klar än, ska måla om, sätta upp en väggdekor, hyllor, ny lampa och så, men detta får duga än så länge!:)






Försökte sortera skorna i färgskala, men alla rymdes inte efter golvet, hehe.

mina favoriter

En låda med plånbocker/kuvertväskor





Yttligare lådor med skor.

+Skor i hallen, andra kläder i garderoben och 1 låda med solglasögon som jag glömde att fota!


Skrivet av: lEmmal

Haha! Felice, dags att skaffa lite skoställ ;) hehe! Men like a walk-in-closet. Borde rensa och ändra lite i min ;P

2010-03-18 - 11:30:47
Blogg: http://www.lemmal.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0