Yesterday

Gårdagen var över mina förväntningar och vi startade kvällen med att käka mat på thaigarden. Inte världens roligaste alternativ för mig, men det funkade helt okej. Jag tog en vegetarisk pat thai, och till förrätt satay goong.

Jag var helt galen igår. Spelade in röstmeddelanden, skrev hotfulla sms (på skämt), drack röda drinkar, dansade, sjöng, pussades. Jag var helt enkelt kärleksfull och lycklig igår! Tackar för det :-)


Madde, Emmy, Elin och Linn - Mina pinglor



Färgglada drinkar.

Söta pernilla!

Min väldigt fulla, men söta vän!

Kvällen slutade i min säng med herrbesök! Dock så spenderade jag natten endast med mina bästis, don't worry people!

Skrivet av: Anonym

Åh vart ligger restaurangen?? Ser ju jäkligt gott ut! Yummi!

2010-03-28 - 23:23:08
Blogg: http://luthagenbaby.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0