Gårdagen

Igår så åkte jag till Adam på bastufest. Det var tänkt att jag skulle vara nykter, men tydligen så kör dom på ett motto som gjorde att jag inte kunde stå emot några vinglas. Vid 1 tiden så vinglade vi genom stan ner till södra hamn. Jag hade en helt awesome kväll, lite impulsiv, men det är ju oftast roligast då också.

Grabbarna kom och hämtade mig och vi åkte till stugan i jävre, där jag spenderade min natt och lite av min dag.


Pekka, olle och adam

HIGH FIVE!


Fina sandra och jag,.


Det var mycket kramar den kvällen, fint. Sött love-couple(?) :)

Jag tog inte så mycket bilder, men min kväll var A-WESOME.


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0