Halo

Aloha everybody!

Har precis kommit ut ur duschen, så nu luktar jag rosor... typ. Har tänkt göra en tidig kväll eftersom jag börjar 13.00 imorgon, och det är tidigt för mig som sover som en björn. Jag önskar att vi människor kunde gå i ide på vintern om vi nu ville, men what to do?

Har iallafall dragit på mig ett par behagliga shorts från addidas och mannens wrangler tischa som jag lånar av honom. Inte direkt fashion, men sjutton så skönt alltså. Hade tänkt avrunda med lite serier, uggly betty som jag är inne på just nu. TTYL.





Rysscam. I'm going nuts utan digitalkamera. Högst på önskelistan efter min man såklart, haha!

Men nu säger jag godnatt och hoppas att ni alla sover så himla gott :)




Skrivet av: Anonym

vars finns shortsen att köpa? bara på en adidasbutik eller nån annanstans med? :)

2010-05-29 - 00:57:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0