I'm trapped!

Jag är fast i stockholm. Hur komiskt är inte det?

Nåja, ingen skada skedd. Jag älskar denna stad så vad mer kan jag begära. Det är inte riktigt så att jag har dödslängtan efter att få komma hem till en grå stad.

Jag vet att min uppdatering har varit urusel, men jag for trotsallt hit för att spendera min tid med någon som betyder mycket för mig, och det har jag gjort. Jag prioriterade bloggen i andra hand denna gång, och det hoppas jag ni har förståelse till. Det är soligt hära och jag ska nog gå ut och lägga mig en stund medans mannen är på jobbet. Jag har saknat er, mina bloggläsare, bloggen, att kunna skriva. Så nu är jag back on track, i hope!

Jag har fotat mestadels med min digitalkamera, men dom bilderna får ni se när jag är på hemmaplan.




Kvällen då jag och yun lagade middag.
Min dag på grönalund med Mr.x


Puss!


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0