PITEÅÅÅ!

Home sweet home! Ska gå och köpa mat nu, bloggar då jag kommer hem.


Skrivet av: linnea

OH god thanks! nu blir det mer uppdatering får man hoppas :) skönt att du äör hemma

2010-05-09 - 21:50:50
Skrivet av: Umeå

Hejsan,

måste börja med att tillägga du har en riktigt fin och bra blogg. Följt den ett bra tag nu.

Undrar om du är intresserad av att kanske lära känna varann via msn lite bättre?

Tycker ofta det är lite svårare att knyta nya tjej kontakter. :/

Jag är då en 18-årig tjej som bor i umeå. Berättar gärna mer om du skulle vilja lära känna mig som bekantskap.



mvh Becca

2010-05-10 - 00:17:53
Skrivet av: Anonym

kan du inte lägga upp bilder på det du har köpt? fast mer närbilder? :):):) skit bra blogg btw!

2010-05-10 - 11:48:34

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0